دانلود BADLAND GOTY Edition – بازی سرزمین تاریکی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود BADLAND GOTY Edition – بازی سرزمین تاریکی
نوشته شده در شنبه 9 خرداد 1394
بازدید : 262
نویسنده : S.A.H

دانلود BADLAND GOTY Edition – بازی سرزمین تاریکی

BADLAND GOTY Edition نسخه بازی سال یا Game of the Year از بازی بدلند در سبک اکشن و ماجرایی بوده که توسط استودیو Frogmind در ۲۰۱۵ منتشر شده است. پس از این که وارد جنگلی سرسبز و زیبا شدید، متوجه چیز های مشکوکی می شوید. با موجودات سیاه رنگ و بامزه ای که به عنوان شخصیت های اصلی طراحی شده اند، در یک ماجراجویی پرخطر همراه شوید.

دانلود BADLAND GOTY Edition - بازی سرزمین تاریکی

محیط و درختان این جنگل در بازی BADLAND GOTY Edition دچار تغییر و تحول شده اند. اکثریت این تغییرات به ضررتان تمام می شوند. چرا که بسیاری از موجودات موجود در این منطقه ممکن است به شما آسیبی وارد کنند. موانع زیادی سر راهتان قرار داشته و اگر با هشیاری از آنان عبور نکنید، بدون شک گرفتار خواهید شد. برای این که منشا اصلی این اشکالات را پیدا کنید، باید به مکان های مختلفی سر بزنید. با موجودات جدیدی آشنا شوید اما مواظب حرکات و رفتارشان باشید.

 

بیش از ۱۰۰ مرحله چالش انگیز به همراه ۲۷ مرحله مبارزه ای در نسخه GOTY این بازی شاهکار گنجانده شده اند. هم چنین ۷۷ دست آورد یا Achievement در BADLAND GOTY Edition وجود داشته که به مرور زمان می توانید به آن ها دست پیدا کنید. اکثریت این دست آورد ها از ارزش بالایی برخوردار بوده و در شرایط سختی به دست می آیند. اما جذاب ترین بخشی که در بازی سرزمین تاریکی به چشم می خورد، قسمت Co-op یا چند نفره آن می باشد. تا حداکثر چهار بازیکن می توانند به صورت همزمان در ۱۲۷ مرحله موجود شرکت داشته باشند. گرافیک نسخه کامپیوتری بازی BADLAND GOTY Edition نسبت به گوشی های هوشمند بهبود پیدا کرده است. تمامی محیط ها به صورت Full HD بوده و به خوبی می توان جزئیات جدید را در یکایک مراحل این بازی Action Adventure مشاهده نمود. هم چنین تمامی آپدیت های دو سال اخیر در این ورژن گنجانده شده اند.

:Minimum System Requirements

OS: Windows 7 or above

Processor: 2.0 GHz CPU – Dual Core recommended

Memory: 1 GB RAM

Graphics: Graphics Card made within the last 5 years – Pixel Shader 2.0, Vertex Shader 2.0

Hard Drive: 300 MB available space

حجم فایل : ۲۰۵.۲۷ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

 



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: بازی هاpc , اکشن , ماجراجویی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Caseymak در تاریخ : 1396/7/3/1 - - گفته است :
<a href=https://www.viagrapascherfr.com/>Click here!..</a>


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: